Connect with us

ΔΙΑΙΤΑ

Η θαυματουργή δίαιτα της Κατερίνας Ζαρίφη: Πώς έχασε 20 κιλά σε 8 μήνες…

Ποια η απίστευτη δίαιτα της Κατερίνας Ζαρίφη που έχασε 20 κιλά σε 8 μήνες; Με περιττά κιλά ή όχι, η Κατερίνα Ζαρίφη έχει το χάρισμα να γεμίζει με την παρουσία της την οθόνη.

Αυτό που μετράει πάνω απ’ όλα –το ξέρει καλά η ίδια- είναι η προσωπικότητα, η αυτοπεποίθηση και οι καλές σχέσεις που έχει κάποιος με τον εαυτό του. Όλα τα άλλα ακολουθούν. Διαβάστε παρακάτω…

 
Ζωδιάκια
Private group · 2,132 members
Join Group
Ελάτε και εσείς στην μεγαλύτερη παρέα για τα Ζωδιάκια μας. Καθημερινά αρθράκια και προβλέψεις για όλα τα ζώδια.
 

Έρχεται όμως κάποια στιγμή που βαριέσαι την εικόνα σου. Και αποφασίζεις να κάνεις κάποιες αλλαγές. Σε αυτή τη φάση βρέθηκε και η Κατερίνα Ζαρίφη και είπε να ακολουθήσει μια δίαιτα. Αποτέλεσμα;

Έχασε είκοσι κιλά σε μόλις οχτώ μήνες.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:ΕΚΤΑΚΤΟ!Σοκάρουν οι παππούδες της Δώρας:«Ο γιος μας έχει ορκιστεί να…»

Αν θέλετε να μάθετε πως ακριβώς τα κατάφερε, ρίξτε μια ματιά στο ημερήσιο πρόγραμμα διατροφή της Κατερίνας Ζαρίφη.

Διαβάστε ακόμα:   Φρικιαστικό έγκλημα: Πα-τέρας έσφαξε τα τρία παιδιά του και την γυναίκα του και μετά αυτοκτόνησε!
 
Ζωδιάκια
Private group · 2,132 members
Join Group
Ελάτε και εσείς στην μεγαλύτερη παρέα για τα Ζωδιάκια μας. Καθημερινά αρθράκια και προβλέψεις για όλα τα ζώδια.
 

Πρωινό:

Δύο φέτες μαύρο ψωμί, λίγο μέλι, μαργαρίνη και ένα φρούτο ή 50 γραμμ. Δημητριακά με γιαούρτι 0-2% λιπαρά ή ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης με 50 γραμμ. τυρί χαμηλών λιπαρών ή ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης με ένα αβγό βραστό.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:Ανείπωτη τραγωδία: Σκοτώθηκε ο αδελφός γνωστού παρουσιαστή σε τροχαίο! (photos)

Μεσημεριανό:

Ένας Κρητικός ντάκος με τριμμένη ντομάτα, 70 γραμμ. τυρί φέτα, κρεμμύδι, μπαχαρικά και μια κουταλιά της σούπας λάδι.

Βραδινό:

280 γραμμ. ψητό ή βραστό ψάρι, ένα μεγάλο μπολ λαχανικά, μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης (η σος για το ψάρι περιλαμβάνει ελαιόλαδο, μουστάρδα και λεμόνι).

Σνακ:

Ένα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά ή δύο πολύσπορα κριτσίνια με δύο φέτες φιλέτο γαλοπούλας ή δυο κράκερ ολικής άλεσης με 40 γραμμ. τυρί χαμηλών λιπαρών ή μια φέτα μαύρο ψωμί με 2 ασπράδια βραστών αβγών ή 20 γραμμ. μαύρη σοκολάτα.

Διαβάστε ακόμα:   Μην πάρετε τα μάτια σας από την προβλήτα! Δείτε τι θα περάσει και θα ανατριχιάσετε!

Πηγή: www.youweekly.gr

More in ΔΙΑΙΤΑ

To Top