Connect with us

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

KATAΓΓΕΛΙΑ-«ΦΩΤΙΑ»: ΜΑΥΡΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ με τον Κωτσόβολο! ΓΟΝΕΙΣ ΠΡΟΣΟΧΗ! (ΦΩΤΟ)

Καταγγελία αναγνώστη στο makeleio.gr

Για να μην περάσουν μαύρα Χριστούγεννα οι γονείς που αποφάσισαν να αγοράσουν δώρο από την αλυσίδα καταστημάτων Κωτσόβολος.

Όπως όλα τα παιδιά έτσι και ο γιος μου περίμενε χριστουγεννιάτικο δώρο ένα δώρο της επιλογής του μέχρι 100€, αυτό ήταν ένα tablet σε προσφορά στην τελική τιμή των 99€ από την αλυσίδα καταστημάτων Κωτσόβολος που αντί για την αγορά δώρου με έφερε με δική του υπαιτιότητα στην δύσκολη θέση να προσπαθώ να εξηγήσω στον γιο μου γιατί δεν μπορώ να του αγοράσω το tablet που ήθελε δώρο( Huawei MediaPad T3 9.6″).
Στις 25/12/17 μέσω τις ιστοσελίδας kotsovolos.gr είδα το tablet (Huawei MediaPad T3 9.6) στην τελική τιμή των 99€ που ήθελε ο γιος μου για το οποίο αναμενόταν παραλαβή και δεν ήταν άμεσα διαθέσιμο προς αγορά, έστειλα e-mail δήλωνoντας το ενδιαφέρον να αγοράσω το συγκεκριμένο προϊόν από φυσικό κατάστημα στην Αθήνα ( αφού ήθελα να του το δώσω εγώ και όχι κάποιος διανομέας ) ρώτησα αν θα πρέπει να κάνω παραγγελία στο κατάστημα ώστε να αγοράσω το tablet όταν αυτό γίνει παραλαβή οπότε και διαθέσιμο στο κατάστημα, η απάντηση από το τμήμα επικοινωνίας ήρθε στις 27/12/17 και έγραφε τα εξής (Ευχαριστούμε για την προτίμηση σας στην αλυσίδα μας. Σχετικά με το ερώτημα που μας θέσατε θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το συγκεκριμένο προϊόν το αναμένουμε από τον προμηθευτή. Διαθέσιμο υπάρχει μόνο στο κατάστημα της Πάτρας και το πλήθος τεμαχίων είναι περιορισμένο).

Ο γιος μου κοιτούσε συνεχώς μέσα από το Kotsiopoulos.gr αν το tablet γίνει διαθέσιμο, και πράγματι στις 16:15 της ιδίας μέρας που με ενημέρωσαν 27/12/17 το tablet ήταν διαθέσιμο για αγορά online και από το κατάστημα, το παιδί ήρθε εμφανώς ταραγμένο λέγοντας μου αν θα του το αγόραζα τώρα που ναι μεν υπήρχε διαθεσιμότητα αλλά η τιμή εκτοξεύθηκε από 99€ σε 169€, τηλεφώνησα στο 210 2899 999 πιστεύοντας ότι είχε γίνει λάθος, δυστυχώς δεν είχε γίνει και η τιμή του tablet ήταν 169€ όπως με ενημέρωσε η υπάλληλος από το τμήμα πωλήσεων εις διπλούν αφού της είπα ότι πρόκειται για δώρο του παιδιού μου και αυτή απάντησε ορθά κοφτά αυτή είναι η τιμή και δεν μπορεί να γίνει τίποτα (οι κλήσεις καταγράφονται) μάταια προσπάθησα να τους εξηγήσω ότι αν με είχαν ενημερώσει ότι για να προλάβω θα πρέπει να κάνω online παραγγελία και ότι αφορά μόνο για τα συγκεκριμένα κομμάτια που βρισκόταν στο κατάστημα Πάτρας και όχι την νέα παραλαβή του προϊόντος που αναφερόταν στο e-mail και την ιστοσελίδα kotsovolos.gr θα είχα κάνει άμεσα παραγγελία, χωρίς ο γιος μου να με θεωρεί υπεύθυνο για το ότι δεν θα μπορέσω να κάνω ότι του υποσχέθηκα, μόνο στη σκέψη ότι στην επόμενη ερώτηση μου τι δώρο θέλει η απάντηση του να είναι, όπως τα Χριστούγεννα? με στεναχωρεί …..

Η αθλιότητα εκ μέρους της αλυσίδας καταστημάτων Κωτσόβολος συνεχιστείτε μέσω χυδαίας και αντιεπαγγελματικής συμπεριφοράς, επισκέφτηκα την σελίδα που διατηρεί η στο Facebook για να αναρτήσω κείμενο που περιέγραφε το συμβάν ώστε να βοηθήσω τους υπολοίπους γονείς να μην υποστούν ότι εγώ αν αποφάσιζαν να αγοράσουν δώρο στα παιδιά τους και ταυτόχρονα η εταιρεία θα αναλάμβανε την ευθηνή του λάθους της, κάτι που θα ήταν δίκαιο και προς τιμήν της, το κείμενο δεν εμπεριείχε ύβρεις η προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, προσπάθησα να κάνω δημοσίευση χωρίς αποτέλεσμα (λογοκρισία, προφανώς μόνο τα καλά και συμφέροντα σχόλια επιτρέπονται ), συνομίλησα με την ομάδα επικοινωνίας του facebook.com/Kotsovolos/ θέλοντας να εκφράσω την γνώμη μου εξηγώντας και παραθέτοντας στοιχεία ως προς την ορθότητα και δίκαιη παρέμβαση που ήθελα να κάνω, μου απάντησαν τα παρακάτω ( Προκειμένου να μπορέσουμε να σε εξυπηρετήσουμε θα θέλαμε την άδεια σου να προωθήσουμε τα στοιχεία σου στο αρμόδιο τμήμα των πωλήσεων προκειμένου να ελεγχθεί η διαθεσιμότητα και η δυνατότητα τιμολόγησης του προϊόντος στα 99€.

Λυπούμαστε πραγματικά και δεσμευόμαστε να αποκαταστήσουμε την εμπιστοσύνη αρχικά του παιδιού που θέλει τη συσκευή αλλά και τη δική σου απέναντι στο πρόσωπο της εταιρείας. Σε καμία περίπτωση δεν θέλαμε να δημιουργηθεί αναστάτωση και απολογούμαστε για αυτή ).

Μέχρι τις 12:00 της επομένης μέρας κανένας δεν επικοινώνησε με κανέναν τρόπο (e-mail, τηλέφωνο, Facebook), τους έστειλα μήνυμα ώστε να ξεκαθαρίσω τα πράγματα γράφοντας τα εξής (Καλημέρα, δεν έχει επικοινωνήσει κάνεις από το τμήμα πωλήσεων μέχρι τώρα προφανώς αν ήταν το δικό τους παιδί θα είχε βρεθεί λύση, αν αδιαφορούν για το δώρο που θέλω να αγοράσω και δεν μπόρεσα με δική τους υπαιτιότητα τότε να δημοσιοποιήσετε το κείμενο που σας έστειλα στην σελίδα σας ώστε να μην βρεθούν άλλοι γονείς στην ιδιά θέση, το αίτημα μου είναι δίκαιο και προς το κοινό συμφέρον να παραδεχτεί η εταιρεία το λάθος της ακόμα και αν δεν έχει διάθεση να επανόρθωση, αν αρνείται να προχωρήσει σε κανένα από τα δυο, θα απευθυνθώ σε οποιοδήποτε ειδησεογραφικό site ώστε να δημοσιευτεί) για να λαβώ την απάντηση

(Η αναφορά σου έχει προωθηθεί από χθες στο αρμόδιο τμήμα, μετά την αλληλογραφία μας. Εμείς μόλις τώρα κάναμε την σχετική υπενθύμιση στους συναδέλφους μας, έτσι ώστε να επικοινωνήσουν μαζί σου άμεσα) μέχρι τώρα τηρούν νεκρική σιγή, η αλυσίδα καταστημάτων Κωτσόβολος με πρόσβαλε ως άνθρωπο και πελάτη ( ήμουν πελάτης μετά από αυτό ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ) για ένα λάθος που έχει την αποκλειστική υπαιτιότητα με ψέματα, παραπλάνηση (ηθελημένη η μη), και χυδαία αντιμετώπιση της οικογενείας μου μέσα στα Χριστούγεννα.
Σημείωση: Μισή ώρα μετά την συνομιλία στο Facebook κατέβασαν από την ιστοσελίδα τους kotsovolos.gr το tablet Huawei MediaPad T3 9.6″ με την νέα τιμή στα 169€ αν και πριν τριάντα λεπτά ήταν διαθέσιμο για αγορά μέσω ηλεκτρονικής παραγγελίας αλλά και των καταστημάτων, μέσα σε μισή ώρα η νέα παραλαβή από τις αποθήκες και τα καταστήματα είχε γίνει ανάρπαστη μιας και όλοι οι αγοραστές ήθελαν να αγοράσουν στην αρχική τιμή των 169€ και τα κατάφεραν εντός τριάντα λεπτών!!!

Τώρα το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αγορά και δεν αναμένεται νέα παραλαβή, πως είναι δυνατόν το best seller που εξαντλήθηκε μέσα σε τριάντα λεπτά στην αρχική τιμή των 169€ να μην γίνει επαναπαραγγελία ώστε οι αδημονούντες πελάτες να δουν έστω για άλλη μια φορά την αναμονή παραλαβής διατηρώντας τις ελπίδες τους ζωντανές για την απόκτηση του. Τόση αλητεία από την αλυσίδα καταστημάτων Κωτσόβολος προς τους πελάτες της.

ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ

kots2

kots3

epex

makeleio.gr

More in ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

[inFeed]

Advertisement
To Top