Connect with us

SURVIVOR

Το μεγάλο μυστικό. Αλλαγή δεδομένων στο «Survivor 2».

Δεν είναι ευοίωνες οι προβλέψεις για την διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση το τελευταίο τρίμηνο του 2017 οπότε και ανοίγει η τηλεοπτική σεζόν. Οι αναλυτές στα κανάλια ναι μεν προβλέπουν αύξηση ωστόσο μικρή και σίγουρη μικρότερη από το αναμενόμενο. Μετά και την αλλαγή στην ηγετική πυραμίδα του Σκάϊ επικρατούν δεύτερες σκέψεις λοιπόν για το «Survivor» που δεν έχουν βέβαια οριστικοποιηθεί.

Η τάση που επικρατεί στην αγορά θέλει τις διαφημιστικές να επενδύουν στους φρέσκους «Νομάδες» ακόμη όμως και αν θεωρητικά η πίτα μοιραστεί στα δύο χαμένος θα είναι ο Σκάϊ μιας και ως γνωστόν μεγάλο μέρος των διαφημιστικών κερδών κατεθύνεται στον Τούρκο παραγωγό Ατζούν Ιλίτζαλι. Ποια είναι τα νέα δεδομένα: «Survivor» το Φεβρουάριο με παρουσιαστή τον Σάκη Τανιμανίδη, επώνυμους πρώτης γραμμής στην ομάδα των «Διάσημων» που θα δεσμευθούν με συμβόλαιο από τώρα και προσπάθεια – αν αυτό καταστεί τεχνικά δυνατό – για κάποιες live μεταδόσεις από τον Άγιο Δομίνικο σε κρίσιμες φάσεις του παιχνιδιού (αγωνίσματα ασυλίας ενδεχομένως και αποχώρηση). Βέβαια τα διαφημιστικά πακέτα θα ξεκινήσουν να κλείνονται από τώρα και φυσικά η συμφωνία με την Αcun Medya έχει ήδη αναπροσαρμοστείς προς όφελος του Σκάϊ. Δεν αποκλείεται βέβαια ακόμη το ενδεχόμενο ξαφνικού λανσαρίσματος του ριάλιτι τον Οκτώβρη.

Continue Reading
Advertisement
You may also like...

More in SURVIVOR

[inFeed]

Advertisement
To Top