Connect with us

Μόδα

Η εταιρία ASOS ζήτησε συγγνώμη για τη φωτογραφία με ένα φόρεμα προς πώληση στην ιστοσελίδα της

Η γκάφα σε ένα φόρεμα Asos προκάλεσε ενόχληση και αντιδράσεις στα σόσιαλ μίντια. Όλα ξεκίνησαν από μία λεπτομέρεια στο φόρεμα Asos που ξετύλιξε το κουβάρι των σχολίων από κάτω και έφτασε να γίνει ένα νέο viral.

Η εταιρία ASOS ζήτησε συγγνώμη για τη φωτογραφία ενός φορέματος προς πώληση στην ιστοσελίδα της καθώς είχε αφήσει να φανούν τα δύο κλιπ που έκαναν τη σιλουέτα να φαίνεται πιο στενή –μια τεχνική που συνηθίζεται στις φωτογραφίσεις της μόδας, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι από τα μυστικά που βγαίνουν προς τα έξω.

Τα δύο κλιπ ήταν ορατά και χρησιμοποιήθηκαν για να κρατήσουν το φόρεμα στη θέση του και να δημιουργήσουν μια κομψή σιλουέτα με πιο στενή μέση.

Μια πελάτισσα-χρήστης του ίντερνετ είδε το φόρεμα και πρόσεξε τα κλιπ κάνοντας το ανάλογο σχόλιο.Η συνέχεια πήρε τον δρόμο της επιθετικής πολιτικής των σχολιαστών στα σόσιλα μίντια. Γνωστή ιστορία…

Η φωτογραφία με τα κλιπ αφαιρέθηκε και στη θέση της μπήκε μία άλλη άνευ κλιπ, αλλά η σιλουέτα του μοντέλου φυσικά δεν άλλαξε, έτσι πολλοί κατέληξαν στο σημείο πως η Asos εξαπατά τους πελάτες για το πώς δείχνουν φορεμένα τα ρούχα και για τη γραμμή τους.

«Τέτοια τρικς δεν θεωρούνται σωστά όταν πρόκειται κανείς να κάνει διαδικτυακές αγορές μιας και αλλάζουν την εικόνα του ρούχου», γράφουν μερικά από τα εκατοντάδες μηνύματα για το φόρεμα.

Η ASOS απάντησε στο αρχικό tweet που είχε γίνει viral μεμιάς και ζήτησε συγγνώμη που φάνηκαν τα κλιπς- όχι όμως επειδή τα χρησιμοποίησε, μιας και όπως είπαμε παραπάνω αυτό το κόλπο είναι μέσα στα επιτρεπτά τρικ των στιλιστών, κάτι που δεν είναι ευρέως γνωστό φυσικά. Για αυτό και η φυσική επίσκεψη στο κατάστημα και η δοκιμή του ρούχου παραμένει η πιο ασφαλής επιλογή για αγορές -λέμε εμείς τώρα.

Μια από τις αιτίες που φαίνεται να έχει ενισχύσει το κύμα αντιδράσεων για τα κλιπ στο φόρεμα είναι η αλλαγή πολιτικής που ανακοίνωσε πρόσφατα ο διαδικτυακός κολοσσός.

Η ASOS δήλωσε πως σκοπεύει να μπλοκάρει του λογαριασμούς πελατών που κάνουν υπερβολικά πολλές επιστροφές των αγορών τους. Με αφορμή τη γκάφα με το φόρεμα, αρκετοί χρήστες σημειώνουν πως όταν η εταιρεία επιλέγει να δείχνει αλλοιωμένη την εικόνα ενός ρούχου, κάτι τέτοιο είναι λογικό.

Πηγη

Continue Reading
Advertisement
You may also like...
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

More in Μόδα

[inFeed]

Advertisement
To Top