Connect with us

ΖΩΔΙΑ

Survivor : To χωριό που έχει δημιουργήσει ο Ατζουν στον Άγιο Δομίνικο και οι όροι του στο ΣΚΑΙ.

Εξωτικές παραλίες, τροπικά δάση, μπόλικες πίστες με εμπόδια και για τα μέλη της παραγωγής. Ρίχνουμε μια ματιά στο μέρος που γυρίζεται το .

Με την τηλεθέαση του φετινού Survivor να ξεπερνάει κατά πολύ αυτή των προηγούμενων δύο σεζόν του, φαίνεται πως ο Τούρκος παραγωγός Ατζούν Ιλιτζαλί, που «κρύβεται πίσω από το συγκεκριμένο project, «τρίβει» ήδη τα χέρια του.

Το τέταρτο κατά σειρά , που προβάλλεται μέσα από τη συχνότητα του , θυμίζει κάτι από την επιτυχία του πρώτου κι αν και οι ομοιότητές τους είναι πολλές, υπάρχει μία σημαντική διαφορά. Το μέρος στο οποίο γίνονται τα γυρίσματα. Βλέπεις, όταν η τουρκική παραγωγή επέλεξε τον Άγιο Δομίνικο ως το ιδανικό μέρος για να γυριστεί το πιο δύσκολο ριάλιτι στον κόσμο, τότε η πόλη που είχε επιλεχθεί ήταν η Las Terrenas, στο βόρειο τμήμα του νησιού.

Εκεί η παραγωγή έμεινε για δύο χρόνια, ωστόσο για το Survivor -Τουρκία (τρίτο κατά σειρά) ο Ατζούν αποφάσισε να κάνει μια μεγαλύτερη «έρευνα αγοράς» στο νησί. Έτσι, πήρε την ομάδα του και κατέβηκε πιο νότια, βρίσκοντας ένα και πιο «παρθένο» μέρος στο νησί.

Διαβάστε ακόμα:   Ο Κώστας Λεφάκης προειδοποιεί: Άσχημo Σαββατοκύριακο γι' αυτά τα 3 ζώδια!

Η περιοχή της La Romana, αλλά και το ψαροχώρι Bayahibe, έμελλε να γίνουν το «χωριό» του Τούρκου παραγωγού για τα επόμενα χρόνια.

Εκεί, λοιπόν, ξεκίνησε ένα μεγαλεπήβολο project χτίζοντας νέες και πιο δύσκολες πίστες για τους παίκτες του Survivor, είτε μπροστά στην παραλία της Bayahibe (όπου μένουν και οι παίκτες), είτε δίπλα στον ποταμό Chavón μέσα στα δάση του Άγιου Δομίνικου, είτε σε απομονωμένα οικόπεδα της περιοχής La Romana.

Οι άνθρωποί του δημιούργησαν πισίνες, έφτιαξαν μεγάλες κατασκευές με πολύπλοκα εμπόδια, έσκαψαν λάκκους και δημιούργησαν ένα πρωτότυπο camp για να στεγάσει τα projects του Τούρκου παραγωγού.

Κάπου εδώ να σημειωθεί για όσους δεν το γνωρίζουν πως εκτός από το Survivor που γυρίζεται αυτή τη στιγμή στον Άγιο Δομίνικο, ταυτόχρονα γυρίζεται και η τουρκική, αλλά και η ρουμανική εκδοχή του.

Επίσης, πέρα από τo Survivor, η Acun Medya (εταιρεία παραγωγής του Ατζούν Ιλιτζαλί) έχει αναλάβει και την παραγωγή ενός νέου format, του παιχνιδιού Exathlon (ξεκίνησε να προβάλλεται το 2017) για το Μεξικό, την Κολομβία, τη Ρουμανία, τις ΗΠΑ και την Ουγγαρία. Ένα παιχνίδι, το οποίο έχει ελάχιστες διαφορές από το γνωστό σε όλους μας Survivor.

Διαβάστε ακόμα:   Οι 3 μεγαλύτεροι τζαμπατζήδες του ζωδιακού

Όλα αυτά τα projects, λοιπόν, γυρίζονται σε αυτό το τεραστίων διαστάσεων camp που έχει δημιουργηθεί στο νότιο μέρος του Άγιου Δομίνικου, το οποίο είναι γεμάτο με πολλές και διαφορετικές πίστες. Kάτι σαν μια μεγάλη κατασκήνωση με λίγα λόγια.

Μην ξεχνάμε φυσικά, πως για να γυριστούν όλα αυτά απαιτούνται και δεκάδες άνθρωποι πίσω από τις κάμερες, για τους οποίους η παραγωγή έχει φροντίσει να τους εξασφαλίσει ειδικά σπίτια μέσα σε αυτό τον χώρο, στα οποία διαμένουν.

Όταν χρειαστεί τώρα οι παίκτες να μείνουν σε κάποιο ξενοδοχείο, όπως έγινε για παράδειγμα κατά την άφιξή τους στον Άγιο Δομίνικο πριν την έναρξη του παιχνιδιού, η παραγωγή επιλέγει (όπως μας είχε πληροφορήσει και η εκπομπή Πάμε Δανάη) το πολυτελές resort Viva Wyndham Dominicus Beach, το οποίο βρίσκεται αρκετά κοντά στην παραλία, όπου διαμένουν οι παίκτες.

Σίγουρα για όλα τα παραπάνω η εταιρεία παραγωγής έχει ξοδέψει αρκετά χρήματα, ωστόσο φαίνεται πως φέτος βρήκε τη «χρυσή» ευκαιρία για να εξασφαλίσει μεγάλα κέρδη. Σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά από ρεπορτάζ της εφημερίδας Real News, ο Ατζούν Ιλιτζαλί πίστευε πολύ στο πρότζεκτ του φετινού Survivor κι έτσι έθεσε συγκεκριμένες ρήτρες τηλεθέασης στο συμβόλαιό του με τον ΣΚΑΪ.

Διαβάστε ακόμα:   Μητέρα τριών παιδιών που μολύνθηκε από κορωνοϊό περιγράφει τα συμπτώματα καθώς δίνει μάχη να κρατηθεί στη ζωή

Πιο συγκεκριμένα, ο Τούρκος παραγωγός έθεσε ως βάση το 20% στην τηλεθέαση του δυναμικού κοινού και κάθε που το Survivor πιάνει αυτό τον αριθμό (σε όλα μέχρι στιγμής), πιστώνονται στον λογαριασμό της Acun Medya 80.000 ευρώ. Από εκεί και πέρα, για κάθε έξτρα μονάδα τηλεθέασης το κόστος του ΣΚΑΪ, σύμφωνα πάντα με το συγκεκριμένο ρεπορτάζ, είναι 4.000 ευρώ. Έτσι, αν ένα επεισόδιο του Survivor φτάσει για παράδειγμα το 30% στους πίνακες τηλεθέασης (κάτι που συμβαίνει σχεδόν πάντα), η εταιρεία παραγωγής εισπράττει 4.000 ευρώ επί δέκα, άρα 40.000 ευρώ έξτρα, φτάνοντας συνολικά τις 120.000 ευρώ. Το επεισόδιο.

Ο Ατζούν Ιλιτζαλί, αν συνεχίσει έτσι, θα μετατρέψει το «χωριό» του στον Άγιο Δομίνικο σε ολόκληρη πόλη.

ΠΗΓΗ

Continue Reading
You may also like...

More in ΖΩΔΙΑ

To Top